קוד קופון 30% הנחה לקולקציית הקיץ כולל עודפים וכפל מבצעים: minafy30

משלוחים מהירים לכל הארץ

Search

משלוחים מהירים לכל הארץ

משלוחים
שליח עד הבית (עד 3 ימי עסקים): ₪35 .

(חשוב להדגיש שבמקרה ובחרתם להחזיר הזמנה שקיבלתם עליה משלוח חינם, בזמן הזיכוי ינוקה עלות המשלוח מסכום הזיכוי)

משלוח להחלפה הינו משלוח כפול (מבית העסק אליכם וחזרה מכם לבית העסק) ולכן מחירו המלא הוא 65₪. לאחר סבסוד שלנו המחיר הינו 40₪.

* בתקופת מבצעים מיוחדים ייתכנו עיכובים בזמני האספקה (עד 7 ימי עסקים)

איסוף עצמי ללא עלות (ניתן לבוא לאסוף, רק לאחר קבלת מייל שההזמנה הושלמה ומוכנה):

כפר חב”ד רחוב ס”ו 7 (להכניס לWAZE אוהל יוסף יצחק בורובסקי) סיסמא לארון איסוף תקבלו במייל מתי שהחבילה מוכנה לאיסוף – ניתן לבוא לאסוף בכל שעה

קריית מלאכי ברחוב חלוצי התעשייה 5 (צמוד להדס חשמל) – ניתן לאסוף בין השעות 09:00 ל15:00

תקנון:
תתחדשו!
טיילתם להנאתכם באתר שלנו, בחרתם את זו שמצאה חן בעיניכם, בדקתם שהמידה נכונה לכם וביצעתם רכישה.
עכשיו בטח אתם רוצים לשמוע מאתנו קצת יותר על איך זה עובד, על שירות המשלוחים שלנו ועל התקנון אז בשביל לא לסבך יותר מדי תמצתנו את זה למספר נקודות עיקריות
משלוחים:
בחרתם את הפריטים האהובים עליכם, וסיימתם את תהליך הרכישה- שימו לב שתקבלו אישור במייל שהזמנתכם נקלטה ואושרה לכתובת אותה עדכנתם בתהליך הרכישה.
המוצר יעובר למחלקת המשלוחים ואתם תקבלו אותו בהתאם לאופן המשלוח והדרך אותה בחרתם.
שימו לב: ב mina חושבים גם על מי שצריך את המשלוח באופן דחוף ובאם זה כך אתם מוזמנים ליצור קשר בוואצאפ או בטלפון 0506160107
עוד שתי דברים שרצינו להוסיף לכם:
לגבי החלפת מוצר:
לעיתים, בהזמנת מוצר ברשת, יש דברים שצצים לאחר הגעת הפריט אליכם הביתה, כמו מידה או צבע, אנחנו הכי מבינים את זה ומאפשרים לכם להחליף את הפריט עד 14 יום מאז שקיבלתם את המוצר תמורת פריט חלופי או זיכוי בתנאי שלא נעשה בו שימוש. לא ניתן להחליף פריטים מעונה לעונה.

אז אם המידה פחות מתאימה, או כל בעיה אחרת, תארזו את המוצר יפה כמו שקיבלתם, צרו אתנו קשר ונוציא אליכם שליח לבצע את בקשתכם להחלפה או זיכוי לשביעות רצונכם.

משלוח להחלפה הינו משלוח כפול (מבית העסק אליכם וחזרה מכם לבית העסק) ולכן מחירו המלא הוא 60₪. לאחר סבסוד שלנו המחיר הינו 40₪.

חשוב לנו להדגיש כי את הפריטים שנרכשו ב- sale יהיה ניתן להחליף עד שבוע בלבד מיום קבלת הפריט, וזאת תמורת מוצר אחר מפריטי ה-SALE באותו המחיר ולא ניתן יהיה להחזירו.
לגבי החזרת מוצר:
ניתן להחזיר פריט שנקנה אצלינו (לא בסייל), ולקבל תמורתו החזר כספי עד 3 ימים מיום קבלת המשלוח, גם כאן חשוב לנו להדגיש כי כאשר מדובר בדרישה להחזר כספי יש ניכוי של 5% מערך העסקה – ולא כולל דמי משלוח (גם של ההחזרה עצמה וגם, אם קיבלתם משלוח חינם בקניה מעל 400₪ במקרה ואתם מחליטים להחזיר את ההזמנה, דמי המשלוח על סך 35₪ ינוכו מסכום ההחזרה עבור המשלוח שקיבלתם חינם).

אין החזרות בסייל סוף עונה.

לא ניתן להחזיר או להחליף פריטים שכבר לא קיימים באתר.

מדיניות כללית:

בית העסקה אחראי על התוכן והמוצרים המוצגים באתר ועל כל הפעילות המתקיימת באופן ישיר תחת ‘מטריית’ האתר. 

במידה ולא קיבלתם את המוצר בהתאם להזמנתכם תוכלו לבטל את העסקה ולקבל את כספכם בחזרה.

פרטיותכם חשובה לנו, על כן, אין כל שימוש במידע שמסרתם אלא עבור הפעילות השוטפת של ההזמנות והאתר, במידה ונרשמתם לניוזלייטר תקבלו מעת לעת עדכונים  ומבצעים ותוכלו בכל עת להפסיק שירות זה. 

פתיחת הצ'אט בוואטסאפ
1
צריך עזרה?
שלום
האם נוכל לעזור לך ?